اصول تبلیغ نویسی





برای طراحی یک ادعای خوب لازم است رقیبان خود را خوب تحلیل کنیم.

تحلیل رقیبان :

ما می‌توانیم محصولات رقیبان را تحلیل کنیم و سعی کنیم ادعایمان متمایز از سایر رقیبان باشد.همه هدف ما از این تحلیل‌ها یافتن نقاط ضعف و قوت رقیبان است.

فرمول ادعا به صورت زیر است :

1. طرح مشکل : محصول ما چه مشکلی را برای مخاطب حل می‌کند.باید برای طرح مشکل با نگاه یک روانشناس به جامعه نگاه کنید.

2.ارائه راه‌حل‌های ممکن : راه حل‌ها شامل موارد زیر است

الف.نداشتن محصول : به مخاطب بگوییم اگر محصول ما را نداشته باشد چه معایبی دارد مثلا فرد تمایل به خرید دوربین عکاسی ندارد و با موبایل فیلمبرداری می‌کند ما باید به او بگوییم که این کار او چه معایبی دارد.

ب.محصولات رقیبان : ما باید به مشتری بگوییم استفاده از محصولات رقیبان چه معایبی دارد.

ج.محصول ما : در اینجا به عنوان راه حل استفاده از محصولات خودمان را پیشنهاد می‌دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۹
مسعود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی