اصول تبلیغ نویسی





۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

توضیح محصول باید دارای نکات زیر باشد :

1.به گونه‌ای باشد که انگار برای دوست خود تعریف می‌کنیم : وقتی با دوستمون صحبت می‌کنیم از واژه‌های فنی استفاده نمی‌کنیم ولی محترمانه توضیح می‌دهیم.

2.تمرکز بر مزایا : در توضیحات محصول به صورت مفصل درباره هر مزیت صحبت می‌کنیم.

3.تمرکز بر 5 دلیل اصلی خرید : ترس، جلب توجه، کسب لذت، درآمد و تحقق رویاها

4.جایگاه سازی : باید دید محصول ما از دید مشتری در چه جایگاهی قرار دارد.

الف)از وجود چنین محصولی اطلاع ندارند.

ب)از وجود محصولات رقیبان اطلاع دارند.

ج)صفحه محصولات رقیبان را دیده‌اند.

د)محصولات رقیبان را دیده‌اند.

ه)دنباله رو رقیب هستند.

5.توجیه قیمت : باید نشان دهیم ارزش محصول بیشتر از قیمت آن است.

6.نظرات مشتریان : می‎توانیم سیستم جمع آوری نظر بسازیم و ایمیل اتوماتیک برای مشتری بفرستیم که به سایت ما بیاید و نظر خود را بگوید.

7.مهم‌ترین سوالات متداول : سوالاتی نظیر نحوه پرداخت، تحویل و مقایسه محصولات

8.ضمانت : ضمانت در سایت مهم‌تر از تبلیغات چاپی است زیرا افراد نسبت به وب سایت بدبین هستند، بهتر است ضمانت در باکس قرار گیرد.

9.پیشنهاد ویژه : پیشنهاد ویژه منجر به بالا رفتن ارزش محصول، خرید سریع‎تر و مقایسه کمتر می‌شود.

10.پیشنهاد به منصرف‌ها : پیشنهاد به منصرف‌ها ‌می‌تواند شامل خرید کوچک‌تر، آزمودن محصول، دانلود اطلاعات و خواندن مقاله شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۵۶
مسعود

عناوین فرعی در وبسایت باید دارای یکی از سه ویژگی زیر باشد:

1.مکمل عنوان اصلی باشد

2.در مخاطب حس همدردی ایجاد کند

3.به مزایای محصول اشاره کند

نکته : عنوان فرعی می‌تواند از عناوینی باشد که قبلا برای عنوان اصلی انتخاب کرده‌ایم ولی استفاده نکرده‌ایم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۳۹
مسعود
یک جمله ای باشد که درباره نتیجه محصول و کسب و کار شما باشد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۲۹
مسعود