اصول تبلیغ نویسی





واژه‌های بی هویت و واژه‌های قدرتمند

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ب.ظ
ما در تبلیغ نویسی با دو گروه واژه رو به رو هستیم.
1.واژه‌های بی هویت:واژه‎هایی که انقدر تکرار شده‌اند که برای مخاطب بی ارزش شده‌اند.واژه‌هایی مثل ارزان‌ترین،بهترین،با کیفیت،مجرب و ...
2.واژه‎های قدرتمند:واژه‎هایی که توجه مغز را به خود جلب می‎کنند واژه‎هایی مثل رایگان،شما،چگونه،سریع،آسان،ناشناخته،شگفت انگیز،راز،سرانجام،اکنون،تضمینی،جدید و ...
ما در عنوان خود باید از واژه‎های قدرتمند استفاده کنیم و از واژه‌های بی هویت استفاده نکنیم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۴
مسعود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی