اجزای کلیدی تبلیغ
پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ
هر تبلیغ از 4 جزء کلیدی ساخته شده است :
1.جذب : تبلیغ ما باید به گونهای باشد که مخاطب را به خود جذب کند آن هم در دنیایی پر از تبلیغات،اتفاق رایجی که در بسیاری از تبلیغات اتفاق میافتد این است که آن تبلیغ اصلا دیده نمیشود.با عنوان اصلی که معمولا با بزرگترین فونت ممکن نوشته میشود میتوان کاری کرد که تبلیغ ما دیده شود.
2.ادعا : درست است که عنوان موجب جلب توجه مخاطب میشود اما یک ادعای خوب میتواند اثر این جلب توجه را چندین برابر کند.ما باید ادعایی کنیم که رقیبان ما کمتر جرات کنند از آن استفاده کنند.
3.اثبات : ما باید در تبلیغ خود نه تنها ادعا کنیم بلکه باید ادعای خود را اثبات کنیم.همه ادعا میکنند و ما نباید فکر کنیم مشتریان ما را باور دارند.
4.اقدام : ما دقیقا از فرد میخواهیم اقدامی انجام دهد.
۹۹/۱۰/۰۴