اصول تبلیغ نویسی





دلیل شکست اغلب تبلیغات

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۴۰ ب.ظ

1.کاملا منطقی به موضوع نگاه می‌کنند و جنبه‌ی احساسی خریداران را لحاظ نمی‌کنند در حالی اغلب خریدهای جهان کاملا احساسی انجام می‌شود.

2.تبلیغات باید از دید خریدار طراحی شود در حالی که بیشتر تبلیغات از دید فروشنده هستند(یه تبلیغ نویس حرفه‌ای یک مترجم حرفه‌ای است که زبان فروشنده را به زبان خریدار تبدیل می‌کند.)

3.توجه نکردن به دلایل اصلی خرید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۱
مسعود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی